Klikom na željeni proizvod otvoriti će vam se stranica tog proizvoda na kojoj se nalaze sve detaljne informacije. U blizini će se nalaziti dugme DODAJTE U KORPU . Klikom na to dugme ubacujete proizvod u korpu, ali prije toga je obavezno odabrati polja "Boja" i "Veličina". Klikom na "MOJA KORPA" u gornjem desnom uglu stranice možete završiti kupovinu. Slijedite upute i izabrani proizvodi će doći na vašu kućnu adresu.
Kada otvorite vašu korpu kraj svakog proizvoda u korpi stoji malo X. Klikom na njega ćete označeni produkt izbaciti iz korpe.
Nije obavezno da imate profil. Možete narudžbu izvršiti i bez kreiranog profila. Ali ako imate profil svi vaši unešeni podaci, o adresama o telefonu i sl. se pamte i ne morate ih unositi svaki put. Osim toga dobijete i dodatne mogućnosti: možete pratiti statuse narudžbe, imate istoriju ranijih narudžbi, dobijete adresar, možete objavljivati komentare, možete se pretplatiti na obavještenja na E-mail, imate svoju korpu zapamćenu čak i ako ne naručite proizvode.
U vrhu strnice imate link: Prijavi se. Unesete tražene podatke i već ste kreirali vaš profil. Ili napravite profil uz pomoć Facebook ili Google prijave.
Ako ste proces narudžbe proveli do kraja i dobili potvrdni e-mail vaša narudžba je prošla.
Ukoliko ste napravili narudžbu, ali niste primili potvrdu na e-mail u roku od 30 minuta, narudžba nije izvršena ili ste pogrešno unijeli e-mail adresu. Savjetujemo da nam se javite kako bismo provjerili stanje, ili ponovite narudžbu.
Prijavite se u vaš Profil sa e-mail i lozinkom (ili sa Facebook loginom). Unutar Profila imate link: Moje narudžbe, i tu možete da vidite sve vaše narudžbe i njihove statuse.
Plaćanje se može izvršiti preko sljedećih servisa: Žiralno ili i samo u slučaju BiH gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke. Uskoro i kreditnom karticom.
Da možete, ako se nalazite na teritoriji BiH. Pri narudžbi označite da želite plaćanje obaviti metodom: Gotovinom pri isporuci (pouzeće).
On-line transakcije su posebno osigurane, tehnološkim i pravnim mehanizmima. Posjedujemo certifikate kartičarskih kuća da su transakcije 100% sigurne, testirane i provjerene. Više o tome pročitajte na stranici: Privatnost i Sigurnost.
Primamo sljedeće kartice: Visa Classic, Visa Electron, MasterCard, Maestro.
Ako vam je bh. kartica, plaćanje će se obaviti u valuti KM. Ako je kartica izdana izvan BiH, onda će valuta biti Euro, a sa kartice će se zadužiti iznos novca kojeg banka računa po važećem tečaju u odnosu na vašu lokalnu valutu.
Webshop baza je povezana informacionim sistemom sa našim centralni skladištem. Ukoliko proizvod nije dostupan na navedenom skladištu, ni vi ga nećete moći kupiti niti vidjeti u našoj ponudi. U slučaju neplaniranih okolnosti i više sile, u dogovoru sa vama, možete da izabarete neke druge artikle ili vam možemo vratiti razliku uplaćenog novca.
Da, PDV je uračunat u cijenu koju vidite pored produkta.
Na zadnjem koraku procesa kupovine, nakon što odaberete način plaćanja, u polje predviđeno za unos koda upišite dobiveni kod za popust i kliknite na „Primijeni kod“. Pričekajte da se iznos narudžbe umanji za iznos koda i zatim nastavite sa procesom narudžbe.
Ne. Proviziju za bankarske usluge plaća Trgovac. Vama će sa kartice biti skinut tačan iznos novca koliko artikli i dostava vrijede.
Da, za svaki kupljeni artikal izdajemo fiskalne račune.
U prvoj fazi naši proizvodi su dostupni samo na tržištu Bosne i Hercegovine. Uskoro će naši brendovi biti dostupni u svim zemljama.
Da, moguće je ali pod uslovom da je kartično plaćanje. Prilikom narudžbe možete navesti: ADRESA ZA DOSTAVU, koja može biti ili vaša ili od osobe koja prima paket.
Da. Dostava se naplaćuje po važećem cjenovniku. Više o cijenama dostave imate na stranici za Dostavu.
Ne. Cijena dostave je fiksna za bilo koji dio BiH i dostavu vršimo u sve dijelove BiH.
Paketi su osigurani od gubitka prilikom transporta. Ako dobijemo potvrdu od pošte ili dostavne kuće da je paket izgubljen, poslaćemo vam iste proizvode ponovo. Ukoliko te produkte nemamo na stanju u dogovoru sa vama šaljemo druge artikle ili vam vraćamo uplaćeni novac.
Možete nam se javiti na e-mail ili telefon, i dostavite nam broj vaše narudžbe. Naše osoblje će provjeriti i ako je Tracking kod dostupan poslat ćemo vam ga. Ako kod za dostavnu kuću ne postoji onda ćemo mi kontaktirati dostavnu kuću i tražiti podatke za navedenu pošiljku.
Ne. Kada pošaljemo paket, bio on sa povratom novca od strane kupca ka nama, ili ne, cijena produkata i usluge dostave je ista. Ne uvećava se cijena ako naručite plaćanje gotovinom kuriru.
Proizvode možete zamijeniti ili poslati zahtjev za zamjenu u roku od 48 sati od primitka narudžbe, pod uslovom da nisu nošeni, oštećeni i da su u orginalnoj ambalaži. Da bi zamijenili artikal savjetujemo da odmah prilikom prijema uputite e-mail-zahtjev za povrat sa svim informacijama i kodovima narudžbe.





